perjantai 28. syyskuuta 2012

Kirkkaat lasit

Mukavaa perjantai aamua! Niin se on taas viikko tässä vaiheessa, pitkät vapaat hurahti hirveää kyytiä, nyt on oltu kaksi päivää töissä ja ihanaa viikonloppua odottaen! Tänään me suunnataan nokka ensin minun siskon perheen luo katsomaan uutta vauvaa ja siitä hurautetaan vielä illalla viikonlopuksi anoppilaan maalle. Nyt päästään kunnolla aloittamaan se yksi projekti mistä olen puhunut: meidän pesän tekeminen sinne! :-)

         Jospa sitten taas mentäisiin päivän asiaan enempää kiemurtelematta! :-)

Kirkkaat lasit. Olen sellaisia kaivannut mutta en ole halunnut esim: iittalan laseja koska ne meiltä löytyy kartiot ruskeana ja aallot vihreänä. Moniin kattauksiin olen kumminkin nykyään yhä enemmän ja enemmän kaivannut kirkkaita laseja. Ja näin ollen olen käyttänyt iittalan hotcool laseja siihen tarkoitukseen ottamalla irti sen renkaan. Nätit lasit niistä näin ollen tuleekin. Nyt kun tulee talvi niin niitä vaan tulee kuumajuoma tarkoituksessa käytettyä enemmän ja enemmän joten ajattelin kun vastaan tulee mukavat kirkkaat lasit niin sitten ne hommaan. Ja vihdoista viimein ne sitten löytyikin! Riviera Maisonin "eau" lasit. Ne passaavat juuri täydellisesti niin Rivieran lautasten kun arabian valkoisten teemalautasen kanssa kattaukseen! Nyt olen tyytyväinen. Nyt ei tarvitse lähteä irrottelemaan renkaita aina ennen kattausta! 




                                                              Viikonlopun iloa kaikille! :-) 

6 kommenttia:

  1. Onnea myös tuoreelle tädille! Uusi elämä on aina suuri ihme.
    Ihanaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis :-) Innolla odotan että päästään vauvaa katsomaan :-) <3 Mukavaa viikonloppua myös sinulle! :-)

      Poista
  2. Vauvan tuoksuja sinne!
    Kauniit lasit todella! Itsekin olen etsinyt kirkkaita laseja, hyvä idis nuo sinun valitsemasi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis, vauva oli niiiin ihana! <3 Suosittelen nuita laseja, niitä on vaan ani harvassa enään eli kovasti etsintää vaati :-)

      Poista

Ilahdun kommenteista kovasti <3 Kiitos että vierailit kylässä :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...